tisdag 16 februari 2010

Trött,sliten,utmattad,grå...tråkig

Rubriken beskriver ganska väl hur jag känner mig just nu.....
Ingen inspiration alls och undviker varje spegel tänkbart! Vet faktiskt inte riktigt vad som är fel men det enda jag skulle vilja är att vara ledig och åka bort.
Det har varit en tung höst och sen kom den här vintern jag inte alls var redo för. Mitt i allt så är min farfar dålig. Ja det är väl inte så konstigt att gubben är lite krasslig han är ju trots allt 89 bast, men för mig är han inte så gammal och för mig ska han vara som alltid och leva för evigt.
Men ser jag mig i spegeln så inser jag ju att jag själv inte kommer att göra det heller.
Är det där här som är en ålderskris eller?
Allt i mitt liv är ju faktiskt inte tråkigt, jag har så mycket människor omkring mig som bryr sig och gör sitt bästa för att jag ska må bra men ändå känns det som om livet bara går och går utan att jag riktigt är med på det.....
Det kanske är som jag sagt förut att jag saknar solen....och Thailand......det är ju ett år sen som jag var där senast och lämnade faktiskt en del av mig kvar....min blindtarm!
Tänk om det är en fantom smärta jag känner, min appendix gör sig påmind från andra sidan jordklotet och vill att jag ska komma tillbaka!
Ja jag vet då inte vad som är fel men jag hoppas tusan att det blir bra snart igen, för så här står jag inte ut med mig själv!!
Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar