fredag 12 mars 2010

Äntligen fredagsmyyyyys!

Lång vecka med massor att göra. Tisdagen innebar vinprovning med jobbet, vi hade riktigt trevligt och skrattade som apor i en bur....
Onsdag va min och Mayas kväll. Då var jag barnvakt till mitt otroligt söta gudbarn som fyllde mig med ny energi och gjorde att jag drog på munnen för första gången den dagen. Hennes föräldrar hade fullt upp med att flytta så jag drog mitt strå till stacken. Vi lekte,lagade mat, läste, badade, pratade oförståeligt med varandra (hon på sitt språk och jag på mitt) och nattade. Sweeeeeetheart!
Torsdag skulle ha inneburit Kevin, hår och bilförsäljning, men jag vet inte vad som hände där för det blev vin och prat med Jen, ja efter vi gått den obligatoriska promenaden. Det var mysigt,behövligt och nödvändigt.....
Men nu är det äntligen fredag och helgen känns lovande då ett glas Taittinger står brevid mig....
I´ll be back och jag vet att vissa av er längtar mer än andra....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar