måndag 8 mars 2010

Människa igen?

Åååå vilken helg! Tacos,piggelinshots,singstar, nån buzz-variant, piggelinshots, bilkoll, shopping, piggelinshots, rockklubb,vin, och jaaa...piggelinshots!
Vi tyckte mycket om piggelinshots..ja. men kanske inte så mycket dagen efter. Söndagen kom som en ångestfylld dimma och tackade för lördagen,huvudvärken, som jag inte ens vet om det var min groende förkylning eller bara en reminder om att inte tappa kollen!
Men dra mig baklänges va kul vi hade. Tack Mary och T.P för en otroligt rolig kväll, vi kommer tillbaka.....kanske med en ny glass smak, men vi kommer tillbaka!Älskar er!
Ska väl uppdatera några foton men just nu orkar jag inte.
Idag är det måndag och Ida har varit på besök, jag har också bestämt mig för att köpa bilen.
Nu ska vi bara se till att allt går i lås.....Nu ska jag SOOOOOOOOOOOVA!
Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar