tisdag 2 mars 2010

Bilångest

Nä men nu har jag väl hittat en ny bil igen då. Och samma ångest innfinner sig och kommer väl förmodligen att vara så tills bilen är såld.....hmmm Fattar inte hur jag kan va så dålig på sånt där eller så är det så enkelt att jag inte kan skiljas från min nuvarande kärlek!
Vågar dock inte lägga ut nån bild men jag kan avslöja att den ser precis lika dan ut som den andra jag kollade på (som RÅKADE bli såld) och det är dessutom samma bilfirma..ja,ja...
Fortsättning följer......
För övrigt så har jag inga nyheter förutom att det regnar in på mitt kontor, men jag siktar på att få en flytväst i bonus för att jag varit så duktig och dragit in två nya kunder!
Dessutom har jag hemlängtan...har inte träffat la familia på ett tag och då får man ju en kraftig abstinens, men jag ska slå en signal till Pers-Melén recidence och höra om dom är upptagna i helgen eller om dom vill ta ett järn! Kanske en tur i en ny bil.....

1 kommentar:

  1. ring ring?

    Vi är inte upptagna! Eventuellt är vi barnlediga också, fast det är väldigt osäkert. Vet mer i slutet av veckan.
    Men hem ska du likväl anser jag! =)

    SvaraRadera