torsdag 4 mars 2010

En riktigt tråkig dag

Idag har jag tyckt att hela dagen har varit tråkig, men piffade upp förmiddagen genom att göra min egen ordlek.På ett ganska barnförbjudet sätt...
Vi får alltid papper om dom grönsaker vi säljer och det är väl kanske inte världens roligaste läsning, men det blev det idag! Jag bytte ut alla grönsaks och frukt ord till namnet på det sk "äldsta yrke i världen" på fyra bokstäver och börjar på h.......
Jag höll på att skratta mig fördärvad så roligt blev det. Typ: (druvor) " Vi har en hel del sydafrikanska h.... i Holland men alla väntar på de Chilenska vilka lär ju dröja, men en last Indiska h.... är på väg in". Hahahaha...inser ni hur kul det blev....ja tyckte jag iaf .....
Idag blir det fortsättning på städningen jag påbörjade igår. Jag ska ju susa iväg upp till Dalom i helgen och har ingen tid över för städ, och på tisdag kommer mina arbetskamrater till mig på vinprovning.
Men först helg med ett järn med brosh och svägis samt utlandsreseplanering med J!
Gött mos!

1 kommentar:

  1. hahaha. Vi måste göra en sån ordlek på lördag. Tänk hur kul det blir med järn i systemet!

    SvaraRadera