måndag 29 mars 2010

Jetlaggad...

Trött,trött och åter trött. Det är en timme vi ställer fram och det känns som ett dygn!!Jag har ju för tusan inte mått så här ens när jag är i Thaiet och ställer fram klockan sex timmar!
Hela natten och dagen har varit en katastrof! Jag har ju en tendens till att drömma konstigt och inatt så skevade mitt omedvetna iväg igen. Liten inverkan kan det nog ha att jag såg på Shutter Island innan jag somnade....ok så här va natten då; jag och Jenny var kidnappade av japanska sjöpirater på ett stort fartyg och skulle säljas som slavar. Men jag lyckades få ut oss från skeppet och insåg när vi kommit av att vi var på en ö. En ö som såg ut som Enviksbyn. Jodå, så sprang vi runt i olika hus och försökte få hjälp att komma därifrån.....Så vaknade jag skittidigt och kunde inte somna om, men till sist så gjorde jag det och då sov jag över istället!
När jag väl kom till jobbet så var vi en kort i personalen och hade datorer som gick lika snabbt som ett uppringt modem!!! Ja det kunde ju bara sluta med att jag fick jobba över....
Men nu har jag tagit en uppfriskande prommis och ska försöka få ordning på nattsömnen.
Ska bara njuta av mina nyinköpta blommor först......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar