tisdag 30 mars 2010

Två dagar kvar....

Då var det två arbetsdagar kvar, två dagar till långledighet,två dagar till påsk och två dagar till en lång,lång ångest. Ja, jag tror jag lider av påskångest!
Jag brukar ju tycka om det där med ledighet och umgänge men nu har jag plötslig ångest.
Som alla, förmodligen, vet vid det här laget vet så förändrades min tvåsamhet till ensamhet och jag vet plötsligt inte vad jag ska göra över påsk. Eller vad jag vill göra. Ingen är heller hemma nånstans, det ska åkas till föräldrar,Smögen,Falun,till fjällen,det jobbas eller umgås i tvåsamhet!
Usch jag hatar ensamhet......jag tycker om tvåsamhet.
Men jag har väl gjort nåt för att förtjäna det här också så jag får väl sitta i påsk och sona mina synder.
Jo jag har nog ångest.

"Regn faller på mig,och det spelar ingen roll
och var jag än gömmer mig
för på nåt sätt hittar det alltid tillbaka till mig"
Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar