tisdag 6 april 2010

Tisdagens måndagsångest!

Trodde jag skulle slippa måndagsångest när den helt plötsligt var borta ur veckan och var röd istället. Men nä istället blev allt bara rörigare och måndagsnatten blev som en söndagsnatt med dålig sömn.
Men nu har jag konstaterat att det är onsdag imrgon iallafall!
Jag har inte varit så pigg idag heller utan fått sprungit på toan på eftermiddagen, pga det får jag inte vara med Jen på kvällsprommisen utan får stanna hemma. Jag försökte säga att det kanske inte är magsjuka för jag googlade symptomen jag hade och den liknar också hjärtinfark och det är ju inte smittsamt.......men nä det blev inget av med det. Hon har en otrolig fobi för att kräkas och är nog mera livrädd för magsjuka än det där cancern hon googlade fram att hon hade i helgen.
Ja vad ska man säga det är ju positivt att kunna googla sina problem men kanske inte allt....
Så jag får väl vara hemma och ta itu med den där osorterade pappershögen jag så stort skulle ta hand om över påsk!
Jo då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar