söndag 27 juni 2010

Midsommardagen!

Midsommardagen startade med en springtur upp i skogen, sen frukost i det gröna!Jag hade fått ny energi av att den där enorma båten kommit ut ur sin radioskugga och det tackar vi försvarsmakten för.... Härligt väder och småtrötta människor som bara njöt av Enviksluften. Efter lite slappande på gräsmattan käkade vi lax och började förbereda oss för en av helgens höjdpunkter; Lenåsen och Vintjärn! En hel hop av glada, dansanta, rockabilly slukande människor som festar till bra musik! Som vanligt träffade vi Göran som jag tror saknade Macke lite, men han blev glad när jag erbjöd honom en dans! Monika var på plats och får en alltid att känna sig efterlängtad, vilket hon också är! Efter dansen gick vi walk of Palle som är en ny liten grej men bara en liten bit tills mamman hämtade oss. nu är jag tillbaka i Peking och det är alltid lika tungt att åka hem igen. Det har varit en härlig helg med massor av skratt och sång! Tack alla ni som gjorde den så fantastisk!
Oförglömligt;
- fnizz,kramiz,puzz, bakiz och allt annat med zzzzz
- slut på skinn på fingrarna efter gitarrspelandet
-mammas lavendel som helt oväntat fick mindre jord i krukan
-Görans leende
-samtalet alla väntat på ,eller jag iallafall....
-Lappens stripsportioner

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Blåmärken av att spela Volleyboll, myggbett och Göran Lindell, Svinbra musik och mycket dans! jag säger bara Fnizz Fnizz!!=) Skit att inte Palle svarade i Mobilen när vi gjorde hans beryktade vandring!Men hur gick det till när vi drack upp en hel Bag in Box med Rosévin?? Hur hann vi med det?? Stort tack för den här Midsommarhelgen till alla som var med! Puzz å Kramiz å Dää/IT

    SvaraRadera
  2. Ja det där med Rosén är ju ett frågetecken....tack själv pullan! puzzzzzz

    SvaraRadera