lördag 31 juli 2010

Back in blogträsket igen!

Då var jag tillbaka igen. Jag kände att en paus behövdes då jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva.
Min farfar blev hastigt dålig och inlagd på sjukhuset i Falun. Läkarna gav honom inte ens natten att leva men seg som vi är i Pers-släktet så har han överbevisat dom alla genom att kämpa som den bästa arbetshäst han nånsin haft.
Läget är långt ifrån stabilt, men jag har telefonkontakt hela tiden med familjen hemma.
Jag hann ändå göra en massa roliga saker också förutom sjukbesök.
På måndagen åkte jag med pappa, bror, svägis,brorsdotter,faster och kusiner på trav i Rättvik. Jag och underbara lill-Bella spelade hejvilt på "plats" och "vinnare", ch även om miljonerna uteblev så vann vi faktiskt nästan på varje lopp. Ska man ha dåligt samvete för att man lär ett barn allt om trav vi 8-års ålder? ....Nä hon tycker ju om hästar så det är väl bara bra. Hon kommer att bli en inbiten travexpert och "farfars" stolthet!

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar