lördag 31 juli 2010

Enviken i våra hjärtan!

Tisdagen ägnades åt en dagsutflykt till Sågmyra-Leksand-insjön -Borlänge med mamma,svägis och lill-Bella (jag måste skriva lill så ni håller isär Bellorna). Vi hade en jättetrevlig dag med en massa shopping och sevärdheter. När vi kom hem till Enviken igen måste jag ändå tycka att det är den vackraste platsen på jorden, och vi avslutade den resan med ett dopp i Björkan.
På onsdagen hämtade jag upp mina kära falubor för att spendera den otroligt fina och varma dagen hos mamma. Lill-Bella hjälpte mig att tvätta bilen, och ja oss med förresten då hon "slant" lite med slangen då och då.....och sen hade jag utlovat bad i sjön igen. Så vi hoppade friskt från bryggan på eftermiddagen. Innan vi åkte till stan igen fick bror och kusin en välbehövlig klippning, dom har dock lite olika frisyrer men båda kan klippas med maskin vilket är väldigt bekvämt.
Stugan är färdigmurad också så nu är det bara att sätta igång med resten av byggnationen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar