lördag 21 augusti 2010

Dagen efter dagen före

Nytt för i år på Augustifesten var att det va insläpp!! till utomhusserveringen på torget och stora scenen......Vi fick alltså stå i kö för att komma in och dom som ville ut fick oxå stå i kö! Genomtänkt....verkligen... Erik,Ellie, Isac och Danne var redan på plats och höll bord till oss eftersläntare och det va ju bra för då kunde jag stå på bänken och filma scenen till min Kalle Bah-älskande svägis! Hon fick även ett smakprov live över telefon :) Sanna kom med Micke och sin pappa, som även han gillade att stå på bänkar....och dansa...ja jag tänkte; nu blir det väl ett lårbensbrott 2000 här men han hade gjort det där förr och höll balansen bättre än andra.....
Bula, den gamla reaggekungen, höll hårt i kravallstaketet under Kalle-giget men hade ändå tid att hälsa på oss innan han, i baktakt,kilade till jobbet.
i övrigt var det en mycket rolig kväll med lite dans till Debbie & Lasse som underhöll i pausen.
Däremot blev kvällen lite kortare än jag tänkt mig och orsaken till det sover just nu på soffan......
Ikväll blir det grillis hos Daniel och Viktoria!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar