söndag 22 augusti 2010

Grill hos Danne & Vickan

Igår var det fest i Klocket! Daniel och Viktoria har byggt en ny altan som var jättefin och ville inviga den med lite grillis.
Vi grillade giraffbebis, eller grillspjut som det oxå kallas, och blev bjudna på jättegoda sallader som det är liiite oklart vem som hade gjort..... Jelloshots var oxå med på menyn, dom är ju lite otäcka men ändå goda. Efter mycket skratt och prat så drog vi vidare på nästa fest hos Pen. Där satt fyra mycket partysugna basketspelare, jag tror dom va det iallafall, två kan ha varit blåbärsplockare , man vet inte, ingen spelade hockey iallafall så det va väl detsamma.....Kul hade vi iallafall och jag tror Pen var ganska glad över lite kviinnligt sällskap. Vi tankte avsluta kvällen med att gå till Grand och dansa men det var tvärfullt och bara jag som kom in så vi hoppade det och gick hem. Men det är lika bra att sluta när man är på topp!
Igår:
- fick chipstuttar en ny innebörd
- hoppas jag att ingen nånsin ringer och skakar en Jelloshot i örat på mig...otäckt, mycket otäckt ljud
- blev barnpoolen barpool helt plötsligt
- var Björn lite gay
-var jag lite finsk
- fick vi vet att Dannes kulis beror på hans dåliga hållning....
- undrade jag varför inte Dee gick ner till tivolit och lyssnade på musik istället
- fick vi vet hur man får folk att gå, man ställer två galna svenskor att dansa till Rammstein
-fick jag prata med polisen igen
-fick jag veta att man inte får dricka öl på öppen gata......
- var en mycket rolig kväll!
Tack Danne och Viktoria och Pen!

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar