onsdag 25 augusti 2010

En mycket intressant och annorlunda dag....

Idag har jag varit på kundbesök på förmiddagen. Det är mycket energigivande för mig och jag kände att jag kom tillbaka till jobbet som en ny människa.
Jag skulle vara snäll och åka ända ut till Västerby med en burk pickles som dom bara va tvungen att ha före lunch och dom skulle inte få varor förrän elva vilket skulle bli ett problem.
Men vem håller jag på att krocka med när jag kommer dit? Jo vår varubil!?
Det va ju jättenödvändigt att jag åkte då! Jo lite nödvändigt va det nog......
Sen blev det Stora Hotellet och Stadium....
På eftermiddagen tog jag itu med lite tjejproblem ...eller va det en kille..hmmm kan inte riktigt avgöra men lite tjejigt va det nog.....
Nu på kvällen har jag varit hos Pen och Joe, ja man får väl säga det nu för jag tror att hennes guld-gosse har flyttat in utan att hon vet om det....:)
Imorgon blir det hemfärd mot Enviken efter jobbet, en känslomässigt blandad resa då jag både ska på begravning av min kära farfar och gratta pappa i efterskott på födelsedagen med en kräftskiva.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar