måndag 2 augusti 2010

Måndags ångest med semester!


Åhh va trött jag blir! När solen och värmen va här då jobbade jag som mest, nu när jag är ledig är det endast Rammstein som kan få fram die Sonne i min själ!

Men jag tog en tur till Linköping idag och ett besök hos Sveriges bästa piercare; Johan Lexhagen på Federal Bodypiercing. Han har gjort en av mina tidigare piercingar, och den som gör mest ont att göra; tragus! Det är den lilla flärpen i örat som man brukar trycka in när man inte vill lyssna på nån. Nu kan jag inte göra det på nåt öra då vi tog den andra idag. Så vänner, det är fritt fram att prata, endast min tinnitus kan stoppa er......

Men allt gick strålande, visst kändes det men värst är nog knaket av brosken som spricker när nålen går igenom.......

Jag har två andra piercingar oxå, gjorda av Nina som tyvärr har slutat jobba i branschen men som va minst lika duktig, en i naveln och en i ögonbrynet. Den i ögonbrynet är dock borta då jag efter en ansiktsbehandling glömde att sätta i den igen.....

Nu ska jag iaf se om min kära vän Jen vill se SATC 2 med mig då, uppenbarligen, ingen hade obsat min status på FB igår...så nytt försök idag!

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar