söndag 1 augusti 2010

Lördag på Bish

Gårdagen va en skön dag.....efter en riktigt uppiggande förmiddag såg jag fram emot en helt ensam kväll. Bella, som numera bor hos mig , jobbade och jag kunde stöka runt som jag ville hemma. Inte för att hon är ivägen på nåt vis utan för att man blir mera hänsynsfull när man bor med nån. Så jag satte igång med saker jag skjutit upp; lägga över filmen från midsommar från videokameran, spela gitarr, leta låtar på Spotify, måla naglarna, komma på nya drinkar mm Filmen från midsommar gav mig hysteriskt skratt anfall, även om mina nygjorda drinkar kanske bidrog lite....
Sen ringde Ida och jag kastade på mig dansskorna och gick ner till Bish. Där träffade jag underbara Jempa och hennes Lasse, samt Idas vänner från Stockholm. Sedan slöt deltagarna i Jursla Open upp och det blev som vanligt stökigt....:)

Frågor i luften:
- Varför är det så svårt att måla tånaglarna?
- Är det osmakligt att döpa min nya drink till "Pe(a)rs på ballen"?
- Varför blir folk som galna när någon lämnar stolen på uteserveringen?
- Varför häckar snubbar lutandes mot väggen runt dansgolvet?
- Ska det vara så svårt att bli bra på bild??!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar