måndag 9 augusti 2010

Softischdag med Carro!

Tog lite sovmorgon idag, kände av arbetsångesten som inte ska infinna sig förrän nästa måndag och botade det med en långpromenad iparken....

Sen var det dags för Kiki-Carro-dag!

Carro är en tjej från Göteborg som jag lärde känna för några år sedan då jag fick förfrågan om att köra bakom henne i Borås. Sedan dess har det blivit en hel del sköna gig Baltic Sea Songcontest, Nyhetsmorgon i TV4, Borås ( igen bara för att vi ääälskar den stan....) bla....
Hon brukar vara i Norrköping en del då hon tydligen känner flera än mig i den här stan, men vi har alltid missat varandra, men idag fick vi till det! Lunch på Hugo´s, lasagne, fiskgratäng och en himla massa goda sallader, jag var mycket imponerad och rekommenderar starkt för er som lunchar ute. Carro åt som hon inte sett mat...he,he,he...nä men hon la allt på en tallrik så det såg ut som värsta grovarbetar portionen medan jag hade både assiett och tallrik....eller hade hon assiett också......? Svårt att säga för all mat.....:)
Det blev iallafall en liten mellis på uteserveringen med en himla massa uppdateringar, vissa va ÅR gamla, och skvaller i kubik! Sedan kände vi att Bajen-fansen började få övertaget, IFK möter Hammarby idag, så vi kilade hemåt.
Har iallafall haft en jätteysig dag med en otroligt mysig och go tjej som jag hoppas jag alltid ska vara vän med!
Nu tror nån att vi ska se matchen på TV4 sport.....men njaaaaa jag vet inte det ja......













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar