fredag 6 augusti 2010

Solig dag i Världens Ände

Så äntligen kom solen, och jag hade ingenstans att ta vägen....men så kom jag på att min svägis va hos sina föräldrar i Trosa, bara en timme från mig! Sånt kan inte missas så det fick bli en liten tur till Världens Ände men också världens finaste plats ( efter Enviken förstås).
Tog med mig lite paj så vi började dagen med den, men sen började lill-Bella " svettat nåt så fruktansvärt" ...puh....det betydde egentligen "Kiki vi ska bada nuuuu". Så det va bara att slänga sig i det knappt 20 gradiga bräckvattnet, för hon är bestämd den där damen! Men det va en så mysig dag som fick ett avslut i en lada i Vagnhärad, ja det skulle va lite billiga saker där men vi hittade inte speciellt mycket. Jag vill också poängtera att fotografen till bilderna här nere är lill-Bella så håll ihatten gott folk vi har en ny Annie Leibowitz i antågande! Jag är så stolt för hon tar såna fina bilder!
Kvällen för min del avslutades med middag med Patrik och Björn, eller Peggen och Bjöka och ingår i alkistrion, Peggen,Bjöka och Koko!
Lovely!


Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar