lördag 7 augusti 2010

After Beach

Fredagen var solig och fin och jag åkte ut till min favvo strand i Tåby, där det finns solstolar, är sandfritt och vattentempen är alltid 25 grader. Först gick jag en sväng med husets hundar, Sonny och Enya, sen la jag mig i solen och väntade på att Ellie skulle komma hem. Vi hade en mysig eftermiddag med räkmackor och småkakor som jag köpt med mig.
Sen var det dags för AB ( kan inte bli AW nu eftersom jag har semester) och jag mötte upp Karin och Otto från jobbet. Det var meningen att det skulle bli en kort AB men som vanligt så drog den ut på tiden och det blev en 8 timmars igen. Otto hade spenderar byxorna på sig och köpte Taittinger, bästa,bästa, Karin fick hugg, Joe drog vitsar, Bjöka hade sms tumme,Jen va sen, Isac va väldigt oväntad och Patrik va full av kärlek!!
Idag blir det vila en stund, sy lite, oroa sig för eventuell nakendans i Sthlm, och sen kanske en kväll med tjejerna!

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar