onsdag 29 september 2010

Beslutsångest ....som vanligt

Igår var jag borta hela dagen, därav ingen bloggning. Efter jobbat slängde jag mig i bilen och åkte till Motala för manus läsning. Min vän Daniel ringde och frågade om jag ville vara med i en musikal där. Jag blev så glad, men efter en natt av betänketid inser jag att jag inte hinner, tiden räcker inte till till allt och alla, det blir också för dyrt att sitta och åka till Motala tre ggr i veckan då det inte utgick nån reseersättning. Bajs! Men vi hoppas på nästa gång.
Jag har också skaffat en ny kompis, Ellos. Har köpt två par skor där och dom är hur sköna som helst. Det bästa är att dom, i lagom takt, skickar mig 50% checkar hela tiden! Så nu är jag inne på mitt tredje par...dom visste nog inte vilken skogalen människa dom träffat, som en match made in heaven kan man säga. Passande nog sitter jag och skriver med tv-programmet Lyxfällan på i bakgrunden......men jag betalar faktiskt mina räkningar också! :)
Ikväll kommer Ida och hälsar på, hon ska vara med i uttagningen av Humorhimlen, och jag ska hjälpa henne med hennes manus. Det ska bli så kul!
Pözz!

2 kommentarer:

  1. Pictures! Du får inte blogga om inköp utan bilder! (Bilderbilderbilder!!!) =P

    SvaraRadera
  2. Förlåt mig ska genast korrigera!:)

    SvaraRadera