söndag 19 september 2010

Early bird

När man slappat en hel dag och somnar innan barnprogrammen slutat då får man skylla sig själv att man vaknar tidigt! Först kl 7 sen 8 och nu sitter jag här!
Men det gör inte så mycket då jag har massor att göra idag.Det mesta i statens namn faktiskt........ Först och främst ska jag skriva färdigt brevet till min nya brevkompis skattemyndigheten, sen ska jag göra min plikt och gå och rösta.
Om tid finnes ska också mitt hem få sig en svängom med rengöringsmedel ,då jag råkade göra tomatsås i blendern utan lock igår. Jaaa, motoriken och tankebanorna är inte på topp när man kämpar mot en kraftig baksmälla!
Även om fredagskvällen va hysteriskt rolig så vet jag inte om det var värt att offra en hel lördag på. Men jag är glad att söndag är en bra dag, och lördagen var jättemysig även om jag ver den enda som var vaken hela kvällen.......faktiskt så har jag ingen jobb ångest för måndag ska bli en bra dag, följt av en ännu bättre tisdag!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar