lördag 11 september 2010

Grått,regnigt och nice

Vaknade efter en otroligt komplicerad dröm, där jag stod på en mack i Norrland och skulle köpa tidningar. När jag skulle betala va kassörska jättesullig med korten och lyckade slarva bort mitt träningskort...vad jag nu skulle upp med det att göra? Jag hade också en barnvagn med mig med fyra barn i, ja dom va inte större än barbiedockor så dom fick plats. Så var det en äldre man som satt och vägde på en stol, så där som man inte får göra vet ni på bara bakbenen, ja och hur slutade det tror ni? Han ramlade bakåt! Ja, så var jag ju tvungen att hjälpa honom också innan jag gick, han påminde väldigt mycket om den här mannen som bor mittemot den där familjen i filmen Jurkyrkogården....rörigt värre.
Så det väl inte så konstigt att jag hade ont i huvudet när jag slog upp ögonen!
Men jag tänkte att den försvinner om jag går på det underbara gympapasset kl.11, han är ju bara för rolig den där Rikard, men inte fan släppte det! Så nu ska jag försöka shoppa bort den genom en sväng på stan med Ida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar