fredag 10 september 2010

Scenabstinens!

Blev helt plötsligt på kraftigt dåligt humör innan jag lämnade jobbet.
Ett besök på City Gross,bland fredagsmys -längtande -ungar och penisonärer som glömt att dom faktiskt kan handla på andra tider än halv fem, samt en vidrigt rondellkörande taxichaufför som ville köra in i mig, gjorde inte saken bättre.
Så när jag kom hem tänkte jag att om jag tar en stödvila kanske det blir bättre. Till saken hör också att vi skulle varit på Gästabudet i Söderköping och kollat på Trix ikväll men då öppnade sig hösthimlen och vräkte ner regn!
Men stödvilan infann sig aldrig och jag gav upp, försökte telepati för att få lite mat från TexasLonghorn, men det slutade med att jag fick ringa...ska det va så svårt....och hoppade in i duschen. Där kom jag på vad det va!! Jag har scenabstinens! Ja det är sant mina vänner, det är så längesen jag stod på scen så jag har abstinens!
Snabbt ut, stämmde gitrren och rev av fyra låtar! Puh! Så nu sitter jag med blödande fingar men humöret är på topp!
Tack Gode Gud för musiken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar