torsdag 9 september 2010

Ideérna sprutar!

Sov dåligt inatt, men inte för att jag mådde dåligt eller så utan för att jag hade en massa nya företagsideér....och varje gång måste jag ju skriva ner allt för att inte glömma det. Så den där sänglampan åkte ju av och på hela tiden! Men mer tänker jag inte berätta......än.....:)
Ikväll ser det ut att bli filmkväll med min ex-roomie. Jag brukar få filmer från en god och nära vän som har nån kontakt som har filmer.......jodå så att......men då får man ju också ta att översättningen kan va lite si och så. Sista filmen jag såg va The Expendable med Stallone,Schwarzenegger,Willis,Lundgren och flera som tillhör Stallones klubb för inbördes beundran. Den var bra faktiskt och även om jag blev lite skrämd av Hörsalsparks-namnen på dom som översatt, Knutte och Prillan, så va det helt ok till slutet.....då säger en av dom tuffa killarna efter att dom tävlat om vem som kan skjuta ner mest folk, "let´s call it a tie" ...då valde A-lags duon att översätta det med " vi kallar det en slips".....!!!! ???? Ja....
Ikväll tror jag det blir Salt med Angelina Jolie, men jag vet inte hur det blir på snackfronten då, för man får ju ångest iallafall av att se hennes perfekta kropp och kom-och -ta-mig-läppar!
Men nu blir det en tur runt parken först,ifall att det blir snacks är det bäst att förbränna lite först!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar