onsdag 8 september 2010

Tiden som gått....

Ja nu va det ju ett tag sen jag bloggade , om man räknar bort inlägget igår, och jag ska försöka summera vad jag gjort.
- Varit hos svägis och bruschan.
Hellmer-kväll med tillhörande bihang. Vi skulle ha behövt öronproppar mot både falsksång och ostämda gitarrer.Men som vanligt lika roligt att träffa brorsans kompisar. Som visade en ny lite mera femenin sida denna kvällen. Inget fel, inget fel...
Spenderade lördagen på Falu-marknad och med Steini och Jea stund.
-Varit i Enviken
Kräftskiva med efterföljande fest på Klockarnäs där Flamingokvintetten spelade.
En massa dans och träffade både folk man ville och inte ville träffa. Dom hade iallafall vattendass iår, så tiden då jag ch Ida stod och blandade drinkar på dasslocken är slut....
Vi försökte också få en bild med bandet men divafasonerna kickade in och vi kickades ut ur logen....mycket märkligt....
Nu ska jag återgå till mitt vanliga uppdaterande men håll till godo med bilderna så länge!

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar