söndag 26 september 2010

Lugn och skön helg!

Då var det söndag och precis som jag trodde i fredags så rusar tiden förbi. Ska till jobbet en sväng idag också eftersom jag jobbar i 1976 och vi tar emot ordrar via fax..........jo det är sant. Ja jag vet att internet finns....även om det är en fluga....hehehe, men vissa av våra kunder har inte lärt sig det...
Gårdagen bestod av ett härligt pass på Friskis, shopping med Jen och sen god mat på kvällen. Jag gratinerade hummer och gjorde en plocbricka med tacos och grönsaksstavar, smarrigt.
men så kom en blixtrande huvudvärk och la sig som en liten dimma och min utekväll blev en innekväll. Men det gjorde inte så mycket då det är bra att ta det lite lungt ibland.
Nu ska jag dammsuga och tvätta innan jag intar faxen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar