torsdag 30 september 2010

Min bok!

Som vissa av er vet så skriver jag ganska mycket och för ett tag sen börjde jag på en självbiografisk bok. Tro det eller ej men det har hänt en hel del saker i mitt liv..... Den är väl inte HELT självbiografisk utan en hel del tillagda saker också men jag har försökt varit så ärlig som möjligt och inte utelämnat något.
Så satt jag då och funderade på vad jag skulle göra när den är klar, men så tänke jag att ni som läser min blogg ska få ta del av den så inom en snar framtid så kommer jag att lägga ett nytt kapitel varje lördag på min blogg! I let you know when och naturligtvis kommer det att bli ett realeseparty!:)

3 kommentarer:

  1. Åhh va roligt! Antar att det blir taittinger på realesen :)

    SvaraRadera
  2. Guud va ni är gulliga! Jempa, det klart det blir och alla mina favvobloggerskor ska vara med!

    SvaraRadera