fredag 1 oktober 2010

Befriad!

Så nu var det helg igen och underbara fredag följt av fantastiska lördag!
Nu ska jag och Karin löpa ner till Bish, dra med oss Jen i farten och träffa resten av flickorna på en AW. Är det nån flicka som känner sig ensam och vill göra något är det bara att komma till oss!
Sen tror jag att jag kanske ska äta lite Texas Longhorn när jag ändå går förbi och hämtar upp mina nya skor på ICA ( alltså postutlämningen dom har inte börjat med skor på ICA).
För övrigt var ju dagen mycket intressant när jag fick ett brev från Karlskoga Kommun och dom tyckte att jag skulle betala uteserveringsavgiften för det företag jag jobbade åt för två år sen??!!
1. Jag ägde inte verksamheten.
2. Jag satt inte i bolaget.
Men Snickeri-enheten i Karlskoga har väl suttit på kammarn och tänkt " hmmm vem jobbade där, jo det var nån Kiki, henne skickar vi det till" . Ja vad ska man säga; studielånen haglar ju inte tätt i det kommunhuset.........
Nu: VINO!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar