måndag 4 oktober 2010

Blä-dag!

Ja ni vet ju redan vad jag känner för måndagar. Så vaknar jag då i morse efter en natt med knappt nån sömn, jag drömde att jag satt fast i lera och var jag än gick så var det översvämmning, så när jag vaknade trodde jag att det betydde att jag hade kissat på mig men så var inte fallet tack o lov. Men jag hade värsta magknipet och det kändes som mitt huvud var fyllt av vadd. Så efter ett par rundor på toa, hann även ner i garaget och upp igen så åkte jag ändå till jobbet. Då är det så fint att precis innan jobbet så håller dom på att bygga ett Pizza Hut/ Max och där höll en lastbil på att backa igenom rondellen. STOPP! Tack måndag, precis vad jag behövde. Nu mådde jag inte bara skit utan var sen till jobbet också! Men jag höll ut, ända till halv tre då jag hängde över tangentbordet....då var det dags att inse, man får faktiskt gå hem och vara sjuk! Så nu ligger jag nerbäddad i soffan, Alvedon ( och Ipren, tack Tina för tipset) mina bästisar just nu med färska avsnitt av Medium och Desperate H som ska rädda kvällen tills jag orkar ta mig till sängen.....om jag orkar dit.......
Over and out!

1 kommentar: