tisdag 12 oktober 2010

Blääää...

Nä den här dagen blev inte bättre......
Öppnade mailen imorse och där var det, det mailet jag väntat på men med FEL svar, felfelfelfelfel......" vi tackar för din tid och ditt intresse av tjänsten. Tyvärr har den gått till annan sökande och vi välkomnar din ansökan när annan tjänst blir ledig". NEEEEEJ! Jag ville ju ha, hahahhaahahaaaaaaaaaaaaa, ville ha DEN tjänsten!! Vad i hela friden missade dom när jag var på intervjun, jag var rolig, glad, intresserad, svarade bra på alla frågor och jag var snygg! men jag pratade med min syster idag och hon är ju så klok, hon sa; " då var det inte meningen att du skulle ha det jobbet av någon anledning" och det är ju vad jag brukar säga.....
Så det är väl meningen att dom behöver mig där jag är nu då och får väl göra det bästa av det där jag är.
Så nu sitter jag här med Enya i högtalarna och tycker synd om mig själv, och det får jag, för ibland är livet jobbigt!
Nu ska jag skriva en stund så jag kan bli miljonär som författare istället och ta mina nära och kära på en resa långt bort!
Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar