onsdag 13 oktober 2010

Grått och tråkigt

Idag har det varit så där morkt och tråkigt hela dagen. Vi har haft jättemycket på jobbet trots att det är onsdag, vi brukar ha ganska lugnt då, men det beror nog mest på dålig planering från "högre ort" som min chef brukar säga.... Förstår inte hur man kan vara ute och sulla i sista minuten på ett så stort företag? Men det är inte nåt vi ska klaga högt om, som det också brukar sägas.
Igår skrev jag ganska länge och sedan tittade jag på " Elvis i Hudiksvall"...alltså dom är helt underbara dessa skådisar. De flesta har något slags förståndshandikapp, men är smartare än folk jag i allmänhet känner, så att kalla det för förståndshandikapp är helt fel! Jag skulle vilja kalla det normalhandikapp för det är så som dom ser på saker som är helt vettigt och vi som är totalt ute och cyklar!
Mina favvo såpor har börjat gå igen också vilket gör hösten något så när ok, Medium, Desperete Housewives, men INTE Ghostwhiperer! Den har dom lagt ner! Så bedrövligt......
Nu ska jag kurera min hals som känns som sandpapper.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar