torsdag 14 oktober 2010

Undringar

- Ska jag bli sjuk på riktigt eller bara ha högfärdshosta och feber på kvällarna?
- Kommer jag att kunna löneförhandla med min chef så jag ( och han) blir nöjd
- Vinner vi bowlingen i morgon?
- Är jag för långt hemmifrån?
- Kommer jag att ha råd att åka bort i januari?
- Längtar min blindtarm efter mig, ensam i Thailand?
- Kommer kriget i Afghanistan att ta slut?
- Blir mässan bra på tisdag?
- Kommer jag att tappa min skrivarlust halvvägs in i berättelsen?
- Har jag ett bra liv?
- Ska jag flytta kanske?
- Vill nån ge mig ett extra jobb så jag kan tjäna lite extra dollars?
- Ska jag nånsin sluta oroa mig för alla hemma?
- Ska jag gå och lägga mig kanske?
??????????????????????????????????????????????????????????????

2 kommentarer:

  1. På undring nr 4 svarra jag: JA! Kom hem nu för helvede! Nästa fredag är vi barnlediga, men T jobbar in på natta. Komm hem och ha kvalitetstid med mig då!

    SvaraRadera
  2. Jaaa men ja kommer ju hem nästa helg!:)

    SvaraRadera