torsdag 7 oktober 2010

Tråkregnlångdag!

Idag var det inte roligt att kliva upp, mörkt som i graven var det när jag skulle ut på min vanliga vandring. Men det är uppfriskande och jag behöver det när jag ska jobba långdag....ja alltså en halvtimme längre än jag brukar. Jag är också lite orolig varför jag får feber på kvällarna och har dessutom huvudvärk 2000 på dagarna. Stressymtom har jag fått höra.....Men då får man leta efter livets små positiva sidor och idag var det en matlåda fylld med olika efterrätter som gjorde min dag! Vi fick mat från fantstiska Östgöta Kök och då kom den här lilla lådan, som ni kan se på bilden, med......personalen där är ju så gullig!
Det värsta med att vara sjuk och det inte syns är att det liksom inte går hem hos alla, man ska helst ligga ner döende innan det accepteras, men jag bryr mig inte och tänker inte ta åt mig av andras negativitet utan bara bry mig om mig själv!
Så tack för lilla lådan, den livade upp den här dagen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar