måndag 25 oktober 2010

Trött-jaha det är måndag!

Idag har jag varit riktigt trött, utmattad, orkeslös och matt. Helgens resa tror jag gjorde sin beskärda del på det fysiska planet, men inom mig är jag också matt. Känslomässigt dränerad.
Det är jobbigt att känna....
Det har varit så många känslomässiga resor på sistone så jag vill lämna in det känslomässiga passet! Ställa undan resväskan och ge mig själv utreseförbud! Jag vill packa ner känslorna och låsa in dom i källaren och aldrig mera känna. Men det vet vi ju alla att det inte går. När reslusten är väckt kan man inte stå emot. Det är väl också tjusningen, att inte veta var resan går, men det vore ju roligt om man inte åkte med Apollo jämnt!
Jag vill inte att nån pratar känslor med mig idag, jag tänker inte köpa något iallafall! This girl i sunburned......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar