tisdag 26 oktober 2010

De e mycke nu....

Åhhh vad det snurrar i huvet på mig! Känns som jag inte har kontroll på nåt! Väntar på två viktiga besked som jag iallafall tycker är livsavgörande, nn annan kanske skulle ta det med en klackspark, jag har en offert ute på show som jag inte heller vet om vi får det jobbet eller inte, känslomässig bergochdalbana, värre än Ensam mamma söker, Paradise Hotel och Kungarna av Tylösand tillsammans! Jag bara hoppas mina vänner står ut med mina ENORMA bekymmer.
Men nu ser jag fram emot helgen:
Torsdag kan jag inte bestämma om jag ska gå på AW med tjejerna eller på premiären av Human Size Giants nya video "the Love"...kanske inga favoriter men premiärer är ju kul. Kanske jag kan ta med mig tjejerna på premin för där är det ju gratis dricka.
Fredag innebär bowling med jobbet igen, och sen blir det nog en skön hemmakväll efter det.
Lördag är en höjdarekväll, då kommer Sabaton till stan och det blir vildfest! Jag står på gästlistan och ska göra allt ( nä, inte ALLT) för att de ska få så kul som möjligt efter giget!
Men det är bara en tråkig, förvirrande, dra filten över huvudet, näsrinnande,feberfrossig-tisdag fortfarande!
GE MIG HELG!!!!

1 kommentar:

  1. Skit i HSG!! Jag vill ha dig med på vindrickeri. Miss u ju. Kram

    SvaraRadera