torsdag 28 oktober 2010

Vino con le ragazze

Ikväll är det lite samkväm. Jempa som är så duktig på att få ihop saker har lyckats få ihop oss till lite vin på Cromwell House. Det var jättelängesen jag var där så det ska bli kul. Jag får nästan ta lite mat också då jag inte hinner göra något hemma, men det behövs ingen matlåda imorgon för vi har en nöjd kund som vill bjuda på lunch imorgon. NICE! Fram för flera såna kunder.
Igår hade jag en mindre rolig kund när jag var ute för att sälja in företaget, han missuppfattade nog allt och trodde att jag sålde mig själv! På kraftigt bruten svenska fick jaf " do ska väl inte sita ensam på kvällen, kom til mig jag jobba till tio och jag kan ta hand om dig". Jasså? Nä jag passar på den då jag tycker att du är lite slemmig, ville jag säga men det var bara att le och försöka prata produkter istället. När jag skulle gå tog jag ihand som en duktig säljare och då drog han mig till sig och gav mig en kram. Rakvatten; blandning av Old Spice och oregano, check! Bad haricut och mjäll, check!
Det där får aldrig våra manliga utesäljare uppleva! Suck.
Men nu till det trevliga Cromet!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar