fredag 5 november 2010

Hockeykväll!

Mitt jobb har VIP-kort till Cloetta Center och alla LHC:s hemmamatcher, och igår var det min tur att gå med kunder. Så jag tog ju naturligtvis mina favvokockar Andreas och Jonatan med på den. Classe skulle ha varit med också men som bekant så har han ju ännu en gång satt på sig uniformen och dragit tilll Afghanistan, och där har vi ingen VIP det kan jag garantera...... Men vi lyckades roa oss ändå.
Kvällens frågeställning;
- förlorade HV71 på att dom såg ut som Svensk Cater hade sponsrat matchdressen
- varför var det så lite blod på isen denna matchen
-hade dom bredvid Andreas verkligen kul
- var det verkligen fullt på Bishop i Lkpg
- är det inte förbjudet att säga " jag ska betala en fjärdedels kanna öl"
- hjälper verkligen Jonatans busgroggar Andreas hosta
- kommer Jonatan nånsin att egentligen bli intresserad av hockey
- varför är min FB i mobilen på finska
- säger jag VIP för ofta
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar