onsdag 3 november 2010

Inget vidare...gå vidare...


Idag struntar jag i allt skit och sätter mig vid symaskinen för lite terapi. För på lördag har Bella inflyttningsfest och maskerad. Det är ju Halloween eller den svenska Alla Helgons (blodiga?) afton. Så ni som fortfarande inte ens bemödat er att svarapå hennes inbjudan; det är trevligt att få en inbjudan till någons hem, och om hon som bjuder väljer ett tema för kvällen kan man väl ha så mycket vett att respektera det? Sätt på en clownnäsa eller ett par roliga glasögon, mer behöver det inte vara. Men antagligen blir ni väl bjudna på så mycket att ni kan nochalera en eller annan som bjuder hem Er? Så det var dagens uppläxning från nån som insett att alla problem jag haft har varit löjliga I-lands problem tills igår. Jag älskar maskerader och går alltid over the top! Under tiden ni funderar på det bjuder jag på några av mina outfits på Halloween under åren.....















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar