onsdag 29 december 2010

Bowl å mat för Otto!

Igår var vi och bowlade med jobbet, Otto ska ju sluta hos oss så det blev lite av en avskedsmiddag. Kan dock inte rekommendera er att äta på bowlinghallen i Vilbergen. Jag var helt klart säker på att jag åt en utbankad ryggbiff med det skulle tydligen vara oxfilé. Förmodligen för att det var så genomstekt också, eller mera misshandlad skulle jag vilja säga.....men det är ju bara en bowlinghall så vad hade jag förväntat mig? Ja, med tanke på att jag ägt en själv så hade jag förväntat mig mer. Vi hade alacarte restaurang i vår bowlinghall där alla gäster fick välja stekgrader på sin oxfilé, vi hade också hemgjort mos till duschessen, fina färska grönsaker och sparris istället för grå haricot verts..... men jag behövde ju inte betala så jag ska väl hålla käft!
Vi gick iallafall vidare till Bishop sen där Kalle läste porrnoveller och Örjan förklarade hur det va att ha en omskuren penis....Japp nivån va hög på våra samtalsämnen.....Kul va det och Otto mådde lite dåligt idag, men det ska ju kännas när man ska dra så där!:)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar