fredag 31 december 2010

Kiki krönikan 2010

Januari
Födelsedag i Stockholm med Backyard Babies, bästa kvällen!


Februari

Vi gigar i Mjölby med Kevin.....gaget verkar dock ha frusit inne....




Mars
En himla massa Falufester!

April
Vi chockas över hur fort tiden gått och firar Jea´s födelsedag! Sång skulle ha kommit ur min strupe med en förkylning tar bort hela rösten!


Maj
Faster firar sin 50 års dag i Falun med ett riktigt släktkalas, mamma, syster och barn hälsar på i Peking och årets första poolparty tar sin plats.

Juni
AW kvällarna blir allt tätare, 35 gradig värme dyker upp redan i början på juni, vi får uppleva prinsessbröllop, midsommar i Enviken och Palace stänger.

Juli
Semester med Enviken, gårdsfest och roadtrip med tjejerna till Kalmar. En himla massa bad, mest på playa del Tåby blev det också.

Augusti
Dags för en av årets höjdpunkter; Gotland och medeltidsvecka. Finns inget som lugnar mig och glädjer mig såååå mycket. Det var nog därför det var meningen att jag skulle vara just där när jag fick besked om att min älskade farfar gick bort denna månad.


September

Dags för val vilket ställde till stora rabalder, Banditpremiär med en vanisinnigt rolig fest på Harriiiiiiis. Sanna och Mickes hade inflyttningsfest som var en av dom roligaste i år då jag träffade alla mina gamla jobbisar från E-bowl!

Oktober
En av årets största höjdpunkter; Sabaton var i stan! En otroligt rolig kväll som avrundades med dalmasarna på Bish!


November
I november startade våra bowlingkvällar med jobbet varannan fredag, första snön kom och Bella ställde till med Halloweenfest!


December
Kallt och snöigt men en himla massa roligt. Personalfest, julbord och äntligen hem och fira jul med la famillia. Det blev dock kortare vistelse än jag önskat då oväder var på gång men jag fortsatte fira jul i Peking med mina vänner istället, och dom är ju också del av min familj!


Så då var året vid sitt slut och jag ser med förväntan fram emot 2011 och allt vad det innebär. jag hoppas att alla oredor ska reda ut sig och att alla jag känner inklusive mig själv ska få vara friska och glada. Gott Nytt År allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar