tisdag 21 december 2010

Dagen efter kräkdag......

Idag gick jag och jobbade. Det var kanske tidigt och många undrade vad både jag och Karin gjorde där men det är ju inte så att man får betalt att vara hemma och jag hade faktiskt fått behålla mat i 24 timmar, då tycker jag att det är ok. Har jag fel eller?
Hur som helst så gick det bra, trots att jag inte fått så mycket mat i mig och att det lilla matmonstret som bor i mig ville ta död på alla runt omkring. Tror också att min frustration beror på andra faktorer också.....saker som inte vill lämna mitt huvud...BM....damn it!
Men vi fick våra julklappar från jobbet idag, en som vi fick välja själva på nätet och en som innhöll en jäkla massa mat, så nu försöker jag få tag i mamman så hon inte köper en julskinka!
Imorgon ska jag ha lite julmys, slå in julklappar och packa inför Dalom!
Måste också be om ledigt då min bror ska sjunga Whitesnake OCH Rebel Yell på annandagen på Hellmer...damn it (igen) hoppas det funkar!
Nu måste jag ringa mami igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar