lördag 15 januari 2011

Galet roligt!

Igår var det bowling med jobbet först. Sen hämtade jag upp Ida som tog med sig lite bubbel hem till mig innan vi stegade ner till Hugo´s för premikväll no 2. Där träffade vi Dicken och Becka ( min bloggkollega som finns på http://bekahbus.blogg.se) och det blev en hejdundrande rolig kväll. Vi hittade filtar som var ganska roliga att leka med, ett dansgolv där vi blev kvällens ögongodis för medelålders män som inte orkade dansa, DJ:n blev en ny upplevelse, relationsproblem rätades ut, presentationer blev avklarade och varma mackor blev serverade. Jag lämnade dock bort kameran ett ögonblick, var av de suddiga bilderna längst ner ( och då var de ändå de bästa) för att få lite hjälp med fotograferingen men det gör jag inte om......
Fantastiskt roligt var det iaf och det känns i mina fötter och mitt huvud idag.....Så ikväll ska jag vila.....:)






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar