torsdag 13 januari 2011

Sångrep!

Efter, vad jag förutspådde, en låååång dag på jobbet så fick Audin gå utan h-te till Motala!
Där var det dags för sångrep och det mest ångestfyllda numret av dem alla. Inte så att jag inte tycker det är roligt utan för att jag på flera år inte har sjungit i huvudklang! Daniel kontrar med " du kommer att låta som Malena Erhman innan du är klar". Tack. Hon är ju en av mina förebilder...eller nä.
Men det ska nog ordna sig med den också, och jag hoppas att det inte sitter nån i publiken som tänkt anställa mig för min sång........
Men kul var det och lite dans blev det också, observera det äckliga lilla flygfät som sitter på axeln till vänster i bild. Som tur är ska han inte vara med i föreställningen.
Hade en kompis en gång som ville skaffa en papegoja, men hon gifte sig istället tackolov.



2 kommentarer:

  1. Malena är en man... No Thank you very much!!=)
    Varför tar man med en papegoja på ett sångrep?? Fattar ingenting!! Jag som trodde att det räckte med en Mullvad, eller hette han Mulligan, eller var han bara mullig..?? Jajaja what ever!!/ Hon som inte är så häpnadsväckande!=)

    SvaraRadera
  2. Jo men det är nog ingen som vill ha honom på axeln, och dessutom skulle det se så groteskt ur om han också började bajsa på stolsryggarna.......:)

    SvaraRadera