lördag 22 januari 2011

Tredje premikvällen på Hugo´s

Efter en urtråkig förmiddag, lång arbetsdag, kostymprovning på Arbis och repetition i Motala så kom jag hem ( riktigt trött) och svidade om till tredje och sista invigningskvällen av Hugo´s 23. Jag hade inte tänkt gå men så ringde Nedim och bjöd in mig igen och då är det lite svårt att säga nej....
Jag och Bell gick dit och träffade en massa roliga människor. Märkligt nog tog jag bara tre kort! Ett hyfsat och två riktigt suddiga, men ni får dom ändå! :)
Idag är det lördag och jag har massor att göra. Städa,tvätta, tvätta bilen,fylla spolarvätska, tanka, handla, göra veckans matlådor,träffa Jen, gå ut med returer och sedan ikväll är jag bjuden på kalas! Puh! Imorgon är det rep igen!







2 kommentarer:

  1. Precis så där suddig kände jag mig i fredags... Gahhhh, kan jag ta det lugnt nån gång eller?? NÄÄ tydligt det, ont i ryggen efter isvurpan oxå.. damn it! =) Pöss

    SvaraRadera
  2. Hahaha så kul att du kan dricka dig suddig, jag trodde det var jag som tog suddiga kort....pöss

    SvaraRadera