måndag 24 januari 2011

Ny vecka, nya händelser....

Idag lyckades jag komma iväg en starka tjugo minuter innan repet var slut. Det gör ganska mycket faktiskt. Jag hann tvätta bilen innan jag åkte hem. Den har väntat länge på det och förtjänade en rejäl avblaskning. Den är så fin nu.
imorgon ska jag inte repa, inte i Motala iaf, utan då ska jag hinna med lite andra saker. Mig själv till att börja med. Sanna kommer och gör ansiktsbehandlign på mig. Lövely! Hon är en pärla som kommer till stans mest stressade människa.
Igår blev det heller inte så sent och jag hann titta på ett avsnitt av Medium som visade sig vara det sista. EVER! My god vilken avslutning! Se det säger jag bara. Så nu har två av mina favvo program slutat, Ghostwhisperer och Medium. Damn!
Imorgon ska jag också hinna blogga om helgen med bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar