söndag 30 januari 2011

Två dagar efter två dagar före...

Så var det klart! Födelsedagen alla tycks ha väntat på. MIN! Fredagen började med att jag bjöd mina arbetskamrater på semeltårta och som tack fick jag en Taittinger, och en doftgran av Kalle. Tack. Egentligen började den dagen innan med blombud från mamma,pappa,Kattis å Tommy med familjer, och kort från farmor (som våghalsigt lagt i pengar) samt Astrid och faster & kusiner. Blombud kom även på fredagen, en stor bukett med rosor från en anonym avsändare...... Efter den arbetsdagen åkte jag och repade, INGET ställer in ett rep en vecka innan premi! Där fick jag grattissång i fem tonarter, men det va vackert!
Jag fick dock åka tidigare, så halv nio va jag hemma och möttes av ett gäng glada firare som satt i mitt kök! Underbart! Karin, Ida och Jen hade dragit ihop denna skara av vänner som så fin uppslutit för att fira mig. Rörd. Där blev det mera blommor, en kaffebryggare ( tydligen är dom trötta på snabbkaffe), en vacker ljuslykta och spel. Sedan bar det av till Hugo´s för dans! Jo bilderna blir suddigare och det blev vi med. På Taittinger och cosmopolitan som tillsist dracks ur kannan! Tack till Karin, Ida, Jen (som tyvärr inte kunde komma pga av en magokomma), Sanna,Micke, Beccs, Macke,Rille, Erik, Ellie, Isac, Daniel, Bekah, Dicken för en otroligt rolig kväll, beklagar att det kom lite ivägen som kanske såg ut att jag inte hade roligt men det hade jag!














































































































































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar