måndag 21 februari 2011

Bloggelibloggvärlden!

Jag har ju fuskat lite i bloggansvaret på sistone. Men jag är lite upptagen på kvällarna nu för tiden och för det så ber jag om ursäkt! Helgen som gick var som vanligt faboulus! Man har faktiskt inte roligare än man gör det! Meeeen, utan mina vänner skulle det vara NÅGOT tråkigare. Jag har hunnit med att träffa några av dom i helgen. På fredagen hann jag med lite catch-up tid med Jen, dock endast en 45 minuter men ändå, det var skönt att prata av sig om diverse saker. Sen Sara i en halvtimme i telefonen, har ju inte träffat människan på år och dar känns det som. Så fick Ida sig en snabbis på lördag, och hon hade varit en ängel som varit på IKEA och handlat åt mig, värmeljus är ju en attraktiv vara i den Persiska hemmet ( näää inte persiska utan PERS -iska...hehehe) . SÅ avslutade jag kvällen med Isak, Lisen och Karin ( samt en anonym gäst som inte vill nämnas på min blogg, personen lever med skyddad identitet) , middag hos mig och sen dans hela natten på Hugo! Så härligt! Har dock bara en bild från kvällen, jag hade inte tid med mera......:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar