söndag 27 februari 2011

Premi Bankkyrkan!

Premi på Bankkyrkan och ni får bilderna från min värdelösa mobilkamera eftersom min kamera är borta för alltid! Sen som vanligt så gjorde jag ett snabbt stopp på Bish och träffade mina arbetskamrater Anders, Örjan och Conny med vänner. Sen mötte jag upp Sara, Robban och Ecky för att gå vidare till Bankkyrkan. Det är då en ny nattklubb i stan som kommer att ha event en gång i månaden och man måste vara inbjuden för att få komma in. Otroligt häftigt ställe men premin var inte så lyckad. Och vi har rutin att gå på premi vill jag tillägga, vilket märktes då vår "lycka till"-blomma var den enda som prydde entrén denna afton...pinsamt... Allt var bra utom musiken. Det roligaste för kvällen var en överförfriskad tjej i en röd glittrig klänning och 12 cm klackar som fömodligen hade lärt sig dansa på en strippklubb i Polen......det säger en del. Jag filmade henne lite och jag ska imorgon, för nu är jag för trött, försöka lägga upp denna intressanta video......
Robban och Sara gav upp runt halv ett och det var en timme för länge, och jag och Ecky styrde kosan till Hugos där kvällen fick ett mycket bra avslut på dansgolvet till riktigt bra musik....nåt att tänka på för Bankis nästa gång! ;)






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar