tisdag 15 mars 2011

Åååå vilken dag...puh!




Idag var det verkligen en shitday! Hade behövt varit bläckfisk, haft fyra huvuden och femton datorer ! En riktigt down on all four-dag! Men jag redde ut den och lyckades komma hem för att ha fröken Lexhagen med mor på besök. Vi käkade och myste lite innan Maya började gäspa och ville hem. Då tog jag en runda runt strömmen för att rensa huvudet lite från alla förvirrade tankar och jobb! Inget är så skönt som att komma ut och bara få svettas ett tag.


Nu ska jag skriva en stund innan det är sovläge!


Ps. Jag vet inte vem jag ska tacka för rengöringen av min fjärr, men det får väl bli Pen som gnodde hysteriskt på den efter ett spektakulärt avslöjande jag gjorde för henne idag. Stress kan bara ge något gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar