måndag 14 mars 2011

Dag 1....


Så var det en ny vecka och jag citerar " Masjävlar"- " vad ska det hända för skit idag då?". Men det var samma gamla vanliga skit så det är inte ens värt att nämna....men det har ändå inte varit på värsta viset så jag ska inte klaga idag.
Men jag har så svårt att koncentrera mig, av olika anledningar och skulle inget heller vilja än åka till en öde ö med palmer och slappa! Ja det vore bra om det fanns en liten servitör där som kunde komma med cocktails också...... nu har sex av mina vänner varit/är i Thailand och det är tungt att veta hur långt det är till semestern..... Men man får, som Isac så fint säger "man måste se det underbara i varje dag" så ja jag får väl göra det, och det finns ju så mycket underbart att vara glad för. SMS är en bra uppfinning som gör att man kan bli otroligt lycklig!Idag har jag tex fått två underbara bilder på sms, kan tyvärr inte delge er dem ännu men snart.....även andra små, underbara sms har trillat in och det gör hela min dag!
Nu ska jag börja göra mat, det blir lax på menyn idag, och lite gott vin för att förgylla måndagen.
Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar